تقسیم ۔ عاملین پیدائش کے معاوضوں کا تعین

تقسیم ۔ عاملین پیدائش کے معاوضوں کا تعین

تقسیم ۔ عاملین پیدائش کے معاوضوں کا تعین ⇐ ہمیں ہم نے ہاروی عاملین پیدائش مینیا میں سرمایہ جات اور عظیم کی خصوصیات اور اہمیت کو تفصیل سے بیان کیا ہے۔ اس باب میں میں ہم ہم ان ان تلف ملف انظریات کو بائی کریں گے جن کی مدد مد سے سے ان انعاملین عاملین پیدائش کے معاوضوں کا تعین ہوتا ہے۔ اس کو کو کر کر چکیر  بھی کہتے ہیں۔ معاوضوں کی نقل میں زمین کولگان سرمایہ کوسود محنت کو اثرت اور تعلیم کو نافع حاصل ہوتا ہے۔ اس کی تفصیل درج ذیل ہے۔

لگان

لگان کی تعریف

انگان سے مراد وہ رقم ہے جو کسی معین عامل پیدائش کو اس کے معاوضہ کے عوض ادا کی جائے۔ یہاں معین عامل زمین فرض کی جاتی ہے کیونکہ اس کی مجموعی رسد قدرت کی عطا کر دو ہے اور انسان بذات خود اس میں اضافہ کرنے پر قادر نہیں۔

معاشیات میں الگان کی تعریف اس طرح کی جاتی ہے کہ الگان دور تم ہوتی ہے جو ایک شخص زمین کے استعمال کے عوض زمین کے مالک کو با قاعدہ انگوں سے کرتا ہے۔۔

آدم سمجھ کے مطابق انگان زمین کے استعمال کا وہ معاوضہ ہوتا ہے جو اس کی مخصوص پیداواری قوت اور محل وقوع کے لحاظ سے مالک زمین کو حاصل ہوتا ہے۔

پنس کی بیان کرد و تعریف

لگان مصارف پیدائش پورا کرنے کے بعد کاشت کار کے پاس بہنے والی وہ خاص رقم ہے جو وہ زمین کے مالک کوادا کرتا ہے۔

جس طرح اشیاء خدمات کی قیمتیں طلب ورسد کی قوتوں سے متعین ہوتی ہیں۔ اسی طرح عاملین پیدائش کے معاوضے بھی طلب در سد کی قوتوں اور بعض معیشت دانوں کے نزدیک ان عاملین کی ختم ہی اداری نظریہ کے مطابق طے پاتے ہیں۔ لکان اس لحاظ سے دیگر عالمین ہے اس سے مختلف ہے کہ اس کی رسہ غیر لچکدار ہوتی ہے۔ ایک لحاظ سے یہ بات درست ہے کہ زمیں کی رسید معین ہے۔ یہ زمین کی خصوصیت ہے کہ وہ ایک جگہ سے دوسری بجا منتقل نہیں ہو سکتی ۔

طالب و رسد سے ان کا تعین

اور یہاں کسی کا ان میں 100 مکر زمین کی مثال سے لگان کے مفہوم کی وضاحت کرتے ہیں۔ ایکڑوں کی تعداد زمین کی رسد معین یعنی 1000 ایکڑ فرض کی گئی ہے۔ یا انیگرام میں جموری غلط رسم ا ظ سے دکھائی گئی ہے۔ زمین کی طلب کا اہل بھی دیگر ہیں پیدائش کے غلط طب کی طرح ہی ہوتا ہے۔ پختم وصولی پر ادار  کا خط ہوتا ہے جو کانون تحلیل حاصل کی وجہ سے بچے کی طرف جھکاؤ رکھتا ہے۔ ڈائیگرام میں یہ خطوط DD اور DID ہیں۔ یہاں اسد اور طلب کی مدد سے تو ان کی سطح پر توازنی امکان ہے ہاں مقر ہوتا ہے۔ بطور کریں کہ لگان کی سطح کمل طور پر زمین کی طلب پر کے قریب گئی آباد کاری حکیم متعارف ہوتی ہے تو طلب کا خط  سے انحصار کرتی ہے کیونکہ زمین کی رسد معین عقل ہو جائے گا ۔ اب تو اونی لگان  مقرر ہو جائے گا۔ جبکہ زمین کی رسد 100 ایکر زہی رہتی ہے۔ اس طرح زمین کے مالکان ہیے سے زیادوز مین کا نگان حاصل کریں گے۔ حالانکہ انھوں نے ذاتی طور پر اس کو پڑھانے کے لئے کوئی جد و جہد نہیں کی۔ چنانچہ معلوم ہوا کر کان میں کی پیشی زمین کی طلب میں کی بیٹی کی وجہ سے ہوتی ہے۔ جسے شہروں کے قریب زمین کا لگان زیادہ ہوگا جبکہ شہر سے اور زمین کا گان نام لئے ہوگا۔ اس طرح زیادہ زرخیز زمین کانگان کم زرخیز زمین سے زیادہ ہوگا۔ زمین کی طلب کا دارو مدار اس کی مختم وصولی پر بھی ہوتا ینده مان تهتم وصولی پیداوار میں فرق بھی لگان میں فرق کا باعث ہوتا ہے۔ کی کا ریختم وصولی پیداوار  ختم مادی ہے ادار  اور تم وصولی  کے حاصل ضرب کے برابر ہوتی ہے۔ چنانچہ میں تبدیلی سے AMP تبدیل ہو جاتی ہے جو نگاہ کو تبدیل کر دیتی ہے۔

طالب و رسد سے ان کا تعین

لگان کی قسمیں

خالص لگان 

اے مالی کار بھی کہتے ہیں۔ اس سے مراد در قم ہے کہ کاشت کار مالک زمین کو صرف زمین کے استعمال کے معاوضے کے اوپر کرتا ہے۔ اس میں کوئی دوسری اوراسیکل شامل نہیں ہوتی مثلا ایک زمیندار کاشت کار کو 10 ایکڑ زمین کاشت کے لیے تا ہے۔ کاشت اچی کے استعمال کے حوض زمیندار کو سالانہ میں ہزار روپے ادا کرتا ہے۔ یہ خاص لگان ہوگا۔

مرکب با نام لگان

اگر د سیند ارسی کاشت کار کوزمین کے علاوہ دیگر سوچتیں مثال ایوب ویل، اریکار و غیرہ ہی مہیا کرتا ہے تو زمین سمیت ان تمام کا کائیں مرکب ان کہتا ہے گا۔ اس طرح زمیندارت میں ہزار کی بجائے چالیس ہزار باز اندرگان وصول کرے گا۔ یہ مرکب لگان ہوگا۔

تفرقی لگان

انگان زمین کی پیداواری صلاحیت سے تبدیل ہو جاتا ہے۔ جیسا کہ پہلے بیان کیا گیا ہے کہ زیاد و رفت زمین زیادہ اور کم زر خلا میں کمر نگانی آتی ہے۔ اسی طرح شہروں کے نزد یک زمین کی طلب زیادہ ہوتی ہے اس لئے اس کا لنگان شہروں سے ڈور زمین کی نسبت زیا 200 ہے۔ الگان میں یہی فرق الفرقی الگان کہلاتا ہے۔

کمیابی لگان

من کی کمیابی کی جب بھی لگان پیدا ہوتا ہے۔ کئی صدیوں پہلے جب زمین کی رسد طلب کے مقابلہ میں راہ تھی توکان نہیں راج تھی لیکن جیسے جیے انسانوںکی تعداد متی کی زمین کی رسد، اس کی طلب سے کم ہوتی گئی۔ اس طرح زمین کی کہانی نے ان کے شعر کردیا گیا۔ اس زمین کے کمیاب ہونے کی وجہ سے اس کے مالک کوجو د لیکلی کی جاتی ہے اس کو کیا بینگن کہتے ہیں۔

ریکارڈ کا نظریز لگان

کا یہ گلریے کا ایکی کریے بھی کہا ہے۔ ماہ نے اپنی کتاب میں مکان کی تعریف ان لحاظ میں کی ہے۔

لگان زمین کی پیداواری کا وہ حصہ  حصہ ہے کے ایک کاشت کار را بیدار کو مین کی ازلی اموں کے شمارے کے ہونے وا کرتا ہے۔ ہال میں کے الف ملا ہے اور تیاری کامل فوج کے لحاظ سے مختلف ہوتے ہیں۔ اس لئے ایک کی صحت اور سرہانے کی کہانیاں نکالی جائے تو دو الگ ہے اور رہے ہیں۔ میں اھل اور گھٹیا زمین کی پیداوار کے فرق کو لگان کہا جاتا ہے 

ریکارڈ اپنے نظریے کی وضاحت ایک نو آباد ملک کی مثال سے کرتا ہے۔ اس مقصد کے لئے دو ہاشم کے قصات رمین ہتا ہے۔ ان میں پہلا قطا زمین  سب سے زیادہ وہ یہ فرض کیا جاتا ہے۔ دوسرا قطع زمین دوسرا پہلے سے کم اڑاتے ہے۔ غیر القصدہا میں دوسرے قلعہ سے کم درو و اتھا مخالفت میں سب سے کم ار نے عرض کیا گیا ہے۔ شروع میں اب لوگ تو پارک میں آیا اور ے تو سب سے پہلے انہوں نے پیا قلعہ زمان کاشت کے لئے استعال کیا۔ کالم قصور میں طلب کے مقابلے میں زیادہ اس لئے اس کاکوئی نا رکھا پانی پر میں بیانات ہیں۔ لیکن کچھ عرصہ کے بعد انہوں نے کی اور ے پہلا قاع ا مت لب سے کم ہو گا تا کہ دوسرا قطعہ زمین کی کاشت کیا گیا۔ کیکر کے اوار کا فرق پہلے قصور میں لگان بان جاتا ہے۔ کو توارے کے مطابق اللہ سب ج اور و زمین کے مختلف قطعات کی پیداوار اپنی منفرد پیداواری صلاحیت کی وجہ سے کیے ادارے سے مختلف ہے۔ فرض کریں اللہ زمین پر سخت اور سرمائے کی ایک اکائی لگانے سے 25 کو شخص مگندم کی پ حاصل ہوتی ہے جبکہ اس کالی کے فرق کرنے سے ب زمین کی پیداوار 20 کو مکمل متقدم ہے۔ اس طرح الف زمین لگان ہوگا

یعنی پانی کوانٹل گندم

ازمین کی طلب کے مطابق اسی طرح زمین کا اور وہ ہی زیر کاشت لانے سے زمین بھی کان سے لگتی ہے۔ جب آخری شر کی ہے زمین کاشت کی جاتی ہے تو وہ کاشتم زمین ہونے کی وجہ سے بے لگان بن جاتی ہے۔ یاں فری کرتےہیں کہ اداری و کالی رات کو ل ہو اور کے با آتی ہے اس لیے مال میں ہو اور رانی ہوائے کے ا ان کی کان جائیں کی کہ ای اول پر کال گندم کی پیارا سال ہی ہے جو امت پیراشک بار ہے الامام الا مرید کاشت نہیں کی جائے گی اور زمین زیر کاشت لائی جائے گی۔ زمین پر تین صحت او سرمائے کی اک کہاں لگانے سے وانیا ا کھا نہ ہی کرلیتی ہے۔ اس اصول پرچے زمین پر دو اور و زمین پر ایک صحت اور سرمائے کی اکائی کالی جائے گی۔

یعنی پانی کوانٹل گندم

ہم أمید کرتے ہیں آپ کو تقسیم ۔ عاملین پیدائش کے معاوضوں کا تعین  کے بارے میں مکمل آگاہی مل گئی ہوگی۔۔۔

افادہ

معاشیات کی نوعیت اور وسعت

MUASHYAAAT.COM 👈🏻مزید معلومات کیلئے ہمارے اس لنک پر کلک کریں

ہماری ویب سائٹ پر آنے کیلئے شکریہ

MUASHYAAAT.COM

Leave a comment